poniedziałek, 28 grudnia 2015

Cześć wszystkim!

__ __ __ __ __ __ __ __ __ __ __ __ __ __ __ __ __ __ __ __ __ __ __ __ __ __ __ __ __ __ __ __ _


Piszę tego posta już około godziny..."piszę"(jak na razie udało mi się napisać tylko tytuł).Ehh... totalnie nie wiem jak zacząć,mam tyle do napisania,ale nie mam pojęcia jak ubrać to w słowa....


Już od dawna chciałam to zrobić,ale nie miałam odwagi,aby zacząć.Dziś postanowiłam się odważyć i napisać pierwszego posta...tak, tego posta.


Chciałabym mieć coś takiego gdzie będę mogła być sobą,pisać to co czuję, tak jak chcę i kiedy chcę.
Próbowałam z pamiętnikiem,ale moje wpisy były nie ciekawe i najważniejsze, nie mogłam w nim umieszczać zdjęć!A ja je uwielbiam,jest w nich coś magicznego...coś co pozwala cofnąć się w czasie i przypomnieć daną sytuację.Zresztą kto ich nie lubi?! Wydaję mi się,że to był jeden z głównych powodów dlaczego moje prowadzenie pamiętnika skończyło się po (dosłownie) szóstym wpisie.Wydaję mi się,że przestałam też,ponieważ nikt tego nie czytał,nie miałam motywacji aby dalej to ciągnąć i przestałam.
Dlatego od jakiegoś czasu zaczęłam myśleć o założeniu bloga.Mam nadzieję,że ten pomysł wypali i spodobają wam się moje posty(jeżeli w ogóle ktoś będzie je czytał.)
I najważniejsze na moim blogu znajdziecie przemyślenia o życiu,szkole,przyjaźni, miłości i O WSZYSTKIM! Pojawią się różne DIY,OOTD,przepisy i mnóstwo innych rzeczy.




OK to by było na tyle!Napiszcie w komentarzach co myślicie o blogowaniu,czy spodobał  wam się mój pierwszy post i jak wy zaczynaliście na blogu!Trzymajcie się pa!

16 komentarzy:

  1. A więc powodzenia w blogowaniu życzę ! :)

    sushi-natka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Powodzenia w blogowaniu imienniczko!
    Czekam na przemyślenia :)
    Moje początki.. Nie zliczę ile miałam blogów :D To jest drugi, ewentualnie trzeci prowadzony na poważnie. Trzymam za Ciebie kciuki!
    buziaki, udanego Sylwestra! x
    smile-for-me-beautiful.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję,dziękuję i jeszcze raz dziękuję!!! xxx

      Usuń
  3. Ja jak na razie wytrwałam na moim blogu 2 lata . Miałam momenty kiedy chciałam go usunąć itp , ale jednak się powstrzymywałam i po krótkiej przerwie od blogowania znów do tego wracałam :)

    Życzę Ci powodzenia !

    Obserwuję i liczę na rewanż :)

    barry-lives.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Blog to świetna forma zapisywania swoich myśli, czy też upamiętniania różnych chwil :) Mojego pierwszego bloga założyłam gdy byłam w podstawówce, a teraz mam już prawie 20 lat i nadal to uwielbiam :) Powodzenia!

    OdpowiedzUsuń

  5. Ciekawy post, fajnie napisany <3 zdjęcia mega
    Śliczny wygląd bloga, pozdrawiam :*
    Czekam na kolejny wpis <3
    Obserwujemy? Jak tak do daj znać (zawsze się odwdzięczam) :)
    Mój blog - klik ♥

    OdpowiedzUsuń
  6. Ciekawie to się zapowiada, bardzo ładne zdjęcia.
    Dziękuje za odwiedziny i zapraszam ponownie.
    Ja już obserwuje, a ty ? :D
    graybody.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Powodzenia ;)

    http://colorful-and-sweet.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. super blog! Zapraszam do mnie :) powodzenia!

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo fajny nagłówek :*
    W wolnej chwili zapraszamy do nas. Dopiero zaczynamy :*

    OdpowiedzUsuń